uitgelicht

Nieuwe Look & Feel voor Locum Consult

Op donderdag 12 juli jl. is tijdens de traditionele zomerborrel door Benno Brouwer, directeur en managing partner van Locum,  de nieuwe visuele identiteit gepresenteerd. Tijdens deze presentatie werd op gepaste wijze afscheid genomen van de welbekende ‘Locum-poppetjes’ die ruim 6 jaar onze naamsbekendheid hebben ondersteund.

Het nieuwe ‘eigentijdse’ beeldmerk is ontworpen door Studio Pot & Van der Velden uit Den Haag. Een modern jasje om te laten zien dat we meegaan met onze tijd, maar het gekozen lettertype moet bovenal het gevoel overbrengen dat we onze diepgewortelde visie en kernwaarden koesteren ten bate van de tevredenheid van onze professionals en opdrachtgevers.

Tegelijkertijd is onze nieuwe website live gegaan. Deze vertelt het verhaal van Locum ‘Anno Nu’ en is in samenwerking met gewaardeerde partners tot stand gekomen: Studio POT & VAN DER VELDEN (webdesign), DANA PHOTO & FILM (fotografie en video) en OTYS (website-bouw). Een speciaal dankwoord is bestemd voor het DOLHUYS, het museum van de geest, dat ons de gelegenheid heeft gegeven om de prachtige fotografische beelden te maken die de website zo bijzonder maken.

 

Locum Consult gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close